Status för din beställning

Vanliga frågor

Så snart din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med ditt spårningsnummer. Det kan ta ett tag för din beställning att uppdateras. Om du inte har fått detta e-postmeddelande, vänligen kontrollera din e-postadress på ditt konto stämmer och kontakta sedan vår kundtjänst.

Om ditt spårningsnummer inte anger någon information om din beställning, är din beställning fortfarande under bearbetning hos vår leverantör.

Om du ser en uppdatering som säger “mottagen leveransinformation" har din beställning hämtats av leveransfirman och är på väg till dig.

Vanligtvis kommer du att se uppdateringar några dagar efter att du gjort din beställning.

Detta kan ske när leveransfirman inte uppdaterar din spårning ordentligt.  Det betyder inte att ditt paket sitter fast, efter några dagar kan det uppdateras och visa sig vara i Sverige. Om din beställning inte uppdaterats på två veckor eller mer, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Tyvärr kan vi inte ge dig ett exakt leveransdatum för din beställning

Populära produkter

}
x